Helgen

Publicerad 2013-12-08 20:25:00 i Allmänt,

I helgen har jag spenderat dagarna vid mitt skrivbord, nästa vecka är nämligen deadline för mina tre uppsatser. Än så länge känns det ganska långt kvar till målet. Även om jag är stressad så har jag en ovanligt avslappnad inställning till det hela och tänker att det löser sig på ett eller annat sätt. Det kommer definitivt inte att bli något av det bästa jag skrivit men det kommer åtminstone bli något, och på engelska dessutom! Jag nöjer mig med det. 
 
Sitta och plugga kan man ju dock inte göra 24/7 när det bara är en vecka som återstår här i fina Nottingham. Därför bjöd lördagskvällen på en mycket bra konsert med White Lies, barhäng i en mysig bar som var fullproppad med random grejer och som avslutning gjorde jag min premiär på KFC. Det är fler än jag som har mycket att göra nu de sista dagarna så idag på eftermiddagen hade vi i korridoren en gemensam och välförtjänt pluggpaus med varma drycker och spel, förutom det så har jag mestadels suttit still på min stol och stirrat mig blind på min uppsats i International Politics of Race.. 
 
White Lies
På väggen bakom bardisken klättrade actionmen...
Friterad kyckling och pommes smakade gott framåt natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela