Höst

Publicerad 2013-11-12 12:02:26 i Allmänt,

Härom veckan vaknade jag till solsken så jag bestämde mig för att ta en höstpromenad runt University Park med kameran i högsta hugg. Det var verkligen en höstig dag. Träden var gula och luften kall. På eftermiddagen kurade jag ihop mig på ett fik i Beeston, drack cappuccino och läste "Silent War". Det är en del av min kurslitteratur men det är den bok jag tycker allra mest om så det känns alltid lite extra lyxigt när det är dags att läsa den jämfört med den övriga kurslitteraturen. Något annat som har blivit min favorit den här hösten är cappuccino, jag dricker det nästan varje dag. Det är så smarrigt med mjölkskum och på de flesta fik toppas skummet med lite siktad kakao, mumsfillibabba!
Det finns väldigt många ekrorrar i University Park. Jag ser i snitt en varje dag på vägen till skolan. De är inte så rädda av sig heller så det går att se dem på riktigt nära håll och de är så söta så jag vill bara ta med en hem..
 

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2013-11-13 01:52:13

Vilka fina bilder!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela