Höststorm

Publicerad 2013-10-28 00:51:41 i Allmänt,

Idag har jag suttit instängd på mitt rum. Meningen var att jag skulle plugga precis hela dagen, från tidig morgon till kväll, men jag fann mig själv med att göra allt annat förutom just det. Bland annat tittade jag på det märkliga vädret utanför mitt fönster. Det har varit soligt, regnat och väldigt blåsigt. Allt på samma gång. Inte bara en kort period utan en timme eller två med strålande sol, regn och vind. Det väntas storm här i England, värst i södra delarna men enligt Nottingham Post ska det blir ganska blåsigt här också. Värsta sen 80-talet. Vi får väl se hur det ser ut utanför mitt fönster imorgon när jag vaknar. Än så länge står träden kvar, även om dagens blåst snodde med sig det mesta av dess gula löv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela