Kvällspromenad med James Blake

Publicerad 2013-10-29 23:25:00 i Allmänt,

I skrivande stund sitter jag vid mitt skrivbord och är alldeles mätt i magen. Cecilé stod för middagen ikväll och bjöd på smarriga crêpes a la france, med nutella! På vägen hem från universitetet idag tog jag är liten promenad runt sjön och under tiden hann mörkret falla över Nottingham. Trent building lyste så fint så jag var tvungen att knäppa ett kort. Och ett kort på Lakeside Art Centre. Och ett kort på området där jag bor. Det blir mörkt så fruktansvärt fort nu när det är vintertid. Redan klockan sex har ljuset sagt godnatt. 
I mina hörlurar går just nu den här låten på repeat: James Blake – Retrograde
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-30 07:40:12

Fin promenad! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela